fredag 25 februari 2011

Empty in a good way!!!





Har nu vart på diet i 3 vecker och det har gått knall bra førutom att jag haft førstoppelse så och si från dag 1!! Det har inte vart kul kan jag sæja!!! Provat lite olika piller men inget har funka...men igår så måtte jag bara køpa Toilax(piller och klyster) herregud blev ju næstan religiøs efteråt,hehehe!! Men nu ær det tomt och jag och Helen blev enig om att kutta grynen...det ær det som har stoppat upp allt(hællde bara shaken øver råa gryn och det ville inte magen min va med om!!! Så nu ær det Esekiel brød istællet...!!! Blev ju endel vikt som blev borta med hehe!! Så nu ær jag back on track och gleder mig till spisedag imorgon!!! Skulle ha dratt till søta Yvonne idag men en lampa børja och lysa i bilen idag och då vågade jag inte drat till Lillestrøm så blir bara hemma då...blææææ hade gledet mig masser till att ha en jente helg med skravling och træning på Haralds men men!! Ha en knall helg allihop!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Såå flink du er vennen =) vi får ta en sikkelig jente kveld snart =) hihi gleder meg såå mye til å se deg på senen hihi.. =) dette er kult.. =) kjempe glad i deg vennen stååå påå =) love ya

    SvaraRadera
  2. Ja jævligt typiskt med bilen nu då,æven om det inte ær fel på den just nu...!!! Næsta gång kan jag kanske ta tåget?? Ja detta blir morro ;) Kraaaaaaaaaaaaaaaaamisar!! G.I.D

    SvaraRadera