lördag 26 februari 2011

49 dagar kvar!!





Ja då nærmar det sig debuten med stormsteg!! Digg med lite mer mat idag och speciellt nær magen min fungerar som den ska!!! Har inte tatt helt av på lørdagar,ær bevisst på vad jag stoppar i munnen,det ær ju bara jag sjælv som får svi och blir i sæmre form så har inga problem att va sund på min spisedag!!! Ær så glad før att ha Helen Ahlson som coach och Lasse(min trænare) och hans fru Anne-Lise på gymmet som måste stå ut med massa frågor från mig hela tiden ang mat och træning, men om man inte frågar så lær man sig inte nåt heller!!! Lægger med ett par bilder på dagsformen idag morres!! Ha en suuuper helg i VM-modus!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Du ser jo kjempe bra ut nå =) fin mave.. =) nice.. prøver å jobbe hardt med den selv uff tar tid =) hehe.. stå på nå er ikke lenge igjen gleder meg å se deg på senen woooohhhoooooo... dette er sikkelig vert det. gleder meg til jente helgen vår =)

    SvaraRadera
  2. Ja det børjar komma sig nu...morro!!! Ja bara att kriga på in i det sista!!! Jaaaaaaaaaaaaa ohhh va jag gleder mig till næsta helg!!! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Kraaaaaaaaaaamisar <3

    SvaraRadera