lördag 5 februari 2011

I want big guns!!!





Hej hopp!!! Idag hade jag ett dødsbra armpass,pumpa ur allt av mjølksyran jag hade...digg <3 Jag har tatt mått av armar,axlar,ben och midjan helt ifrån jag børja træna seriøst i aug 2009. tænkte jag skulle skriva ner min økning!!
11/8-09
Biceps: v.arm 25,5 cm
h.arm 26,0 cm
Axlar: 98 cm
Midja: 65 cm
Lår: v.ben 50,0 cm
h.ben 50,5 cm
Vader: v.ben 35,0 cm
h.ben 35,0 cm

5/2-11
Biceps: v.arm 30,0 cm
h.arm 29,5 cm
Axlar: 105 cm
Midja: 70 cm
Lår: v.ben 52 cm
h.ben 52 cm
Vader: v.ben 36 cm
h.ben 36 cm
Så det har ju hænt endel!! jag ælska stooooora armar och jobbar hårt før att få det till!!! En stor førebild før mig ær Erika Andersson,fantastisk fysik och en super goo tjej!!! Hoppas alla får en super helg!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. stoooore armer er super digggg =) synes du er kjempe flink jeg snuppa bare å stå på videre =) stoooor klem gleder meg å se deg på senen

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaaaaaaa vill ha stoooooooooora armar!!! ja det ær morro nu...ohhhh gleder mig som en unge till jag kommer mig på scenen!!! Puss søta Yvonne...massa glad i dig <3

    SvaraRadera