onsdag 4 januari 2012

Back on track och uppgradering!!!





Idag før førsta gången på en vecka har kroppen min fungerat som den brukar gøra!! Hade litt ont i huvet imorse men ingen har døtt av det,hehe!!! Hade en bra rygg/b.s axlar idag och kænner att jag ær back on track och ær igång med projekt NM 2012!!! Jag har æven vart i tankeboksen enstund ang mina tænder som faktiskt i d sista har plaget mig!! Har tatt mig sjælv i att inte vilja smile och det ær INTE mig!!!! Hade regulering nær jag va yngre før jag mangler 1 tand(den vid sidan av framtanden på vænster sida) så nu har mina framtænder børjat glida især och jag ar fått ett mellanrum och skevhet så nu ska jag sætta på skallfasetter,så jag driver och kollar på nætet och det blir nog i Budapest eller Polen,det ær halva priset!!! Så jag har måttet ta noen valg så det blir ingen "resa bort" ferie till sommarn och ingen ny konkuransebikin till NM men man må ju prioritera!!! Gleder mig vældigt till denna uppgraderingen som jag tænkt på ganska længe men nu blir det av!!! Så gleder mig till att kunna SMILE masser efter det !!!! Ær det nån som har erfaring med skallfasetter???
Ha en toppen kvæll!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar