söndag 22 januari 2012

Bra vecka och vokalist i nytt band!!!




Ja då va helgen snart øver igen!! Har haft en riktigt bra træningsvecka men på brøstpasset så børja min høgerarm att krångla igen .....grrrr!! Hade min jobbhelg i baren,fredagen va okej men lørdagen så jobba jag 11 timmar och det va myyyyyyyyyyyyye att gøra!! Mossemusikernas juletrefest gick av stabeln!! Jag hade ben idag och kænde att jag va på jobb inatt!! Det va tungt och en kamp i huvet om att ge upp men fan den som ger dig!!! Den vita ængeln på min axel segra till slut och jag haltade ner før trappen kvalm,svimmel och sliten!! Har blivit tillfrågad att vara vokalist i ett nytt bandprojekt så vi ska bli intervjuad imorgon av vestby avis så gleder mig max till att komma igång med ny spænnande musik!!! Lax,greens och ris i magen och en stoor kopp med kaffe och lite tv så ær det straxt dax att slæcka ljuset och krypa till sængs!! ha en toppen kvæll vidare allihopa!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar