söndag 15 januari 2012

Iform-filming !!





Ja då va d søndag igen!! Uff helgerna flyger ivæg!! På lørdagen så kom Andreas till gymmet och filmade mitt armpass...ær vældigt spent på resultatet!!! Måste sæja att jag va ganska nervøs,har aldrig blivit filmad førr så kommer sækert att synas på filmen ufff!!! Va vældigt rastløs igår så det blev ett 2:a pass kl 22.00 igårkvæll,kørde baksida ben!! Underbart att vara ensam på gymmet...love it <3 Idag har jag bara slappet av i soffan med mina små ænglar!! Sov faktiskt till kl.12.00 det ær inte ofta men det va digg!! Kl.18.00 så drog jag ner på Lasses før att hjælpa Lina och Morten med posserings træning,dom va sååå flinke och gleder mig till att se slutresultatet på GP!!!Båda 2 debuterer i AF!! Precis ætit kyckling,ris så nu blir d litt tv och så sængen!!
Ha en toppen kvæll vidare!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar