onsdag 11 januari 2012

Spænnande helg,nya skor och ben!!





Jupps då fick jag æntligen mina skor som jag bestællt...!! Jag va j....t irriterad før dom lovade 7 dagars leverans och det tog øver 1 månad och så va dom før små,men nær jag tog ut sulorna så gick d precis!! Hade ett bra rygg/b.s axelpass idag och fick syyk pump i ryggen,d va digg før av och till tycker jag att d ær svårt att få pump i ryggen!!! På fredag så blir det en tur till Sverige och handla lite mat,prottis och ev en ny topp!! På lørdag så kommer Andreas och filmar mig på træningen før iform så det ska bli kul...gleder mig!! Och så jobbar ju på med mina sugrør till ben,ting tar tid men skam den som ger sig!! Ær vartfall extremt støl idag efter måndagens ben pass.....auch!!! Dax att lægga sig på lading!! Ha en toppen kvæll allihopa!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar