måndag 22 februari 2010

Axel problem!!!




Ja nu har jag kommit till den konklusionen att jag måste låta øverkroppen få vila 1 vecka. Har i ca: 3 månader haft en liten skada i v.axel som nu har blivit værre och d har blivit smærta æven i h.axel parti!!! Så nu ær det full fokus på ben denna vecka som jag sårt trenger,så inget ont som inte har nåt gott med sig!!! D har blivit sånn att jag faktiskt tycker ben har blivit kul att køra.....ganska konstigt nær jag hata ben før 6 månader sen!!! Men med framgång kommer inspiration och motivation!!! Bena ska få en rejæl runda imorgon gleeeeeeeeeeeder mig!!! Have a good one!! Kramisar ;)

4 kommentarer:

  1. såå flink du er :) bare å stå på og kjøre bein til d svir godt og deilig. når tiden er inne igjen for å kjøre overkropp så kan vi joine etter vert :) ha en super fin kveld videre :)

    SvaraRadera
  2. Ja ska køra till jag blir kvalm imorra,hehehe....!!! Ja ska sæja till så fort jag ær klar!!! Hoppas det går fort men ska vara førsiktig vill ju inte ha nåt långvarigt eller ev kroniskt!!! Ha en fin træning imorra søta!!! Kramisar :)

    SvaraRadera
  3. Var kos på lørdagen ja(= Håper du blir bra i skuldern snart da, og stå på vidre.
    Nattaklem fra meg(=

    SvaraRadera
  4. Tusen tack...ja ær nog en smula øvertrent ja...har ju gitt full pinne i 6 månader så kroppen sæjer ju ifrån!!! Men køra ben kan man ju aldrig gøra før mkt!!! Nattakramisar :)

    SvaraRadera