onsdag 24 februari 2010

Sjukskriven!!



Jaja då har jag blivit sjukskriven 1 vecka pga min axel som absolut inte har blivit bættre av att jag inte trænat øverkropp på 6 dagar...hmmmm??? men nu har jag bestællt en massage timme imorgon kl.11.00 hos en som heter Vigdis.Monsen som har drivit med bygging sjælv så det ær alltid gott att komma till nån som har førståelse før va man håller på med!!! Så nu ær det bara att vænta till imorgon och se va dommen blir...!!!?????? Tænkte gå igenom klædskåpet och rydda lite och se på OS såklart...!!! Ha en knall kvæll!!! Kramisar :)

2 kommentarer:

  1. God bedring Pia ! Vigdis er superflink, så bare og glede seg til det ;)klemz Andrea

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Andrea...ohh det va gott att høra!!! Ja min trænare sa att hon va vældigt duktig så gleder/gruer mig lite!!! Kramisar;)

    SvaraRadera