söndag 14 februari 2010

Sverige tur!!!





Idag har jag vart i Sverige med 2 vænniner..!!! Det ær alltid lika kul att hitta nya ting,nya smaker,lukter osv!!! Idag køpte jag nytt protein pulver med mintchoklad så det blir spænnande att smaka på!! Anvænder till daglig Whey(ON)med double rich choclate...vældigt god men kænde d va dax att prova nåt nytt!! Hitta æven en fluff som jag måste prova!!! Jag dricker MKT kaffe och bør væl trappa ner lite så en av jenterna hade hittat en favorit tea med choklad som jag gleder mig till att smaka på!! Nu ska jag stæda kåken så vi hørs!!! Ha en flott Valentines allihopa!!! Kramisar :)

3 kommentarer:

  1. Takk for en fin tur ;) Nå funker det og kommentere hihi klemz

    SvaraRadera
  2. Yeeeei...!! Kult det va bra jag rota mig till att se igenom ting och tang!!! Ja det var koz tur ;) Sitter med chokkis tean nu...mums!!! Ha en fin kvæll!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera
  3. Så flink du er med å handle ikke verst =) vi ses til helga blit koselig =) stoooor klem =)

    SvaraRadera