onsdag 17 februari 2010

Haralds gym på lørdag!!!



På lørdag ska jag træna på Haralds gym,det ska bli otroligt kul!!! Jag trænade dær sist i 92-93 så det blir kul att komma tillbaks!!! Ska træna sammen med Yvonne http://yvis-yvonne.blogspot.com/. Det blir lite mer tid sammen denna gång før jag drar till henne på fredag kvæll,då ska vi koza oss med mat och skravle ivei!!! Ær ganska sliten idag men ska snart ner och træna ben...yeeeiii!!! Bara att ladda in possitiva bilder och tankar på netthinnan nu och gi gass!!! Ha en knall kvæll allihop!!! Kramsiar :)

2 kommentarer:

  1. JAAAaaahhh det skal blii såå kult, skal ut å handle litt God saker nå, gleder meg masse =) det skal bli spennende å se hvordan det er på haralds =) trur d blir litt bein trening og armer, selv om jeg har kjørt d litt fra før er aldri nok =) ha en super fin kvelds trening =) kllleeem :)

    SvaraRadera
  2. Ohhh jaaaa nu ær det inte længe kvar!!! Har vart och kørt rygg idag,helt ok pass,men tog d lugnt før jag har ont i skuldrerna och tar træningsfri imorgon!! Har armar och mage på lørdag så jag gleeeeeeder mig!!! Skickar en sms nær jag drar från Moss imorra!!! Tar seff med mig kameran,hehe!!! Vi må ju ta massa bilder ja!! Ha en knallers kvæll søta!!! Kraaaaaaaaamisar ;)

    SvaraRadera