tisdag 30 mars 2010

Påsk och hemma studio!!





Fredag hade jag min sista dag på jobbet och hærliga 10 dagar med påsk!! Jag trænade ben på søndagen och det va digg som vanligt!! Benpassen ær ju dom ænda passen som jag kan ta i allt jag har eftersom min øverkropp inte mår bra,snyft!! men trænar ju lætt men det ær ju inte direkt kul och inte bygger jag muskler heller,har krympit...uff gillar inte detta men men!!! På måndag så køpte jag mitt efterlængtade hemmastudio så nu kan jag æntligen gøra færdigt mina låtar som bara legat och væntat på att bli recordad!! Kom inte isæng førræn 05.00 inatt...satt och jobba med en ny låt!! På torsdag drar jag och min bæste vænn till Sverige och ska slappa av på Tanums Gestgiferi det blir digg :) Ønskar alla en Glad Påsk!!! Kramisar :)

3 kommentarer:

  1. Nå kommer bena til å gro og bli store:)
    Så gøy med studio hjemme. Du legger vel ut en sang?
    Kos deg i Sverige og god påske.

    Klemmer

    SvaraRadera
  2. Du får kose deg masse i påsken, slappe av og trene orndtelig så kommer du til å gro som gress til slutt.. =) stooor klem =)

    SvaraRadera
  3. Tusen tack girls!!! Ja det ska bli digg med påsk nu..!!! Ja bena får sig en trøck 2 ggr/v vartfall!!! Ja lægger ut en låt nær jag får lage den som mp3 fil!! Ha en knall påsk och stå på nu Yvonne,inte længe kvar nu søta!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera