onsdag 2 mars 2011

Sefa & Jentehelg!!!






Jupps kl.07.00 va jag hos Toril på Sefa...!! Jag fick køpt och tillpassa den svarta bikinin och sydd om den andra bikinin min...det blev heeelt knalll!!! Så d nærmar sig vældigt nu...allt blir så mkt mer reellt nær man gør sånna saker...men ohhh va kul det skja bli!!! Ohhh gleder mig masser till helgen då jag ska møta mina nydlige vænniner Yvonne och Hanne!! Vi ska bo på hytta till Yvonne fre-lørd..!! Sen blir d Haralds gym på lørdag...!! Annars går dieten fortsatt vældigt bra...ingen hunger faktiskt..!! Av och till får man ju lust på søtt men sprekk finns inte i mitt vokabulær!!! Kaffen min efter maten ær EXTREMT viktigt den gør att søtsuget førsvinner,tar en tyggis med så Its all good!!! Så nu sitter jag i soffan mætt,svett med min goookopp som jag mååå ha till min kaffe!!! Ha en super kvæll!!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar