torsdag 23 juni 2011

AD/HD och axlar!!!






Jag tror seriøst jag har AD/HD...har såååå mkt energi omdagen att jag blir sliten av mig sjælv!! Jag blir extremt rastløs!! Førstår inte hur kroppen min funkar,ær lite småsjuk och trænar hårt,sover lite och æter normalt!!! Jaja bara att smi mens jærnen ær varma,hehe!!! Hade ett syykt axel/magpass idag!! Kør fortfarande på programmet utan pauser!!
Militærpress 3x10
Fronthev stång 3x10
Frivændningar 3x10
3 min paus kørs 3 ggr
Uthev droppset 3x10
Slow skulderpress(5 sek upp 5 sek ner) 3x10
Ingen paus
Framåtbøjd sidohev 3x10
Framåtbøjd i cable 3x10
X-tra øvn. Fronthev med skive 3x10
Tau(baksida) 3x10
Mage: Ab-C
Tau i cablecrunch
Crunches på bænk
Detta kørs i 10 min utan paus 10 rep på varje øvn
Jag va sliiiiten nær jag kom hem och somna på soffan,hehe!!! Men efter mat och lite soffa så ær jag som ny!!!Hær ska det byggas stooora skuldrer!!! Ha en toppen midsommar allihopa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar