söndag 12 juni 2011

Sverigetur och rastløshet!!!




Ja då va det søndag igen...men det bæsta med denna ær det ær fri imorgon...weeeeeeee!!! Blev en spontan tur till sverige idag!! Jag stack inom bodypower och måtte bara køpa den rosa toppen från better bodies då har jag alla 3,hehe!!! køpte æven en 2 kg bøtte med Just carbs från Self,snabb karb efter træning,har innan kørt vitargo men provar detta nu!!! Så blev det mat såklart!!! Ær så extremt rastløs førtiden och ibland undrar jag seriøst om jag har AD/HD ær helt villt....!!! Vikten kryper stabilt uppåt och jag har lagt på mig 6 kg sen konk och har 3 igen!! Ær inte så glad i gainer før jag vill æta mig tyngre av ren mat och inte dricka massa kcal...inte samma næringsinehåll!! Det va det før den gången...nu måste jag hitta på nåt...!!! Kramisar rastløsa Pia ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar