söndag 5 juni 2011

Shopping i Sverige och bilstrul!!





Ohh det va digg att komma sig till sverige och handla lite idag!! Køpte en sæck prottis...Optimums Whey,en kartong med swebar(mintchoklad)PF:s pannkaker och 2 linnen från Better Bodies(ett gult och ett grønt...skit snygga :)!! Kunde æven denna gången køpa massa mat som kan frysas før jag har ju nytt kombiskap så nu ær det bara att lassa in!! va på 40-årslag hos en vænnina igår så det va koz!! Nær jag skulle dra från Nordby idag så børja en lampa att lysa som har lyst en gång førr och då sa dom att om den skulle lysa igen så måtte jag byta ut den delen,det ær nåt fel på eksossirkuleringssystemet....som jag har koll liksom....NOT!!! Så nu blir det massa stress før att komma sig på jobb och ja fan vet inte hur jag ska få leverert bilen på verkstan heller...ohhh hatar sån biltrubbel!!! Men bara att va possitiv och hitta løsningar!!! Hoppas alla haft en fin långhelg!! Kramisar :)

1 kommentar:

  1. Så fin trenings tøy =) håper alt står bra til med deg snuppa? flink du er.. kjipt det med den dumme bilen da.. hater skrap.. håper vi ses snart igjen =) miss ya babe... yvonne =)

    SvaraRadera