onsdag 1 juni 2011

Nytt trænings opplegg!!






Jupps då har jag startat ett nytt trænings opplegg som går ut på ett få bættre uthållenhet i musulaturen!! Det ær supernazi pass men dom bli vældigt korta men effektiva!!
Ben: Knæbøj m hantel 3x10
Knabøj m højd hæl 3x10
Knæbøj flatt 3x10
Utfall 3x10
Benpress(djupa) 3x25
detta gørs utan paus sen ær det 3 min paus och så kørs detta 3 ggr
Liggande curl 3x10
Rygghev 3x10
Liggande benlyft på bænk 3x10
step ups 3x10
æven detta utan paus 3 min paus och så 3 ggr
Detta tar 30 min men fy f..... før en mjølksyra!!! Det ær samma opplegg på alla muskelgrupper!! Ska ha mage/legger på fredag och då kør man 3 øvn på mage i 10 min utan paus sen 6x6-8 rep på stående legger sen 100 rep på sittande..ohhh den svir!!! detta opplegg kørs i 7 uker och så går man på ett blytungt opplegg efter detta!! Gleder mig till resultatet!!! Har hittat massa inspirations bilder på nettet i det sista før att fokusera på det nær du ligger och har så mkt mjølksyra att du håller på att dø....!! Låg och tænkte på Larissa Reis idag i benpressen...!!! Ha en knall långhelg allihopa!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar