lördag 9 juli 2011

7 vecker avklarat,sund middag och dagsform!!






Då va mina 7 vecker avklarat med ett program som ska øka uthållenheten i musklerna,dvs man kør utan pauser...vart ganska slitsamt nær du gir full pinne i 30 min...!! Men på måndag kliver jag på ett TUNGT program i 8 vecker med 6x5 på alla muskel grupper!! Kommer att køra ben 2 ggr/v och æven axlar!! Idag blev det fullkorns tortilla med kyckling och greens...otroligt gott och sunt och kan inte i min vildaste fantasi førstå att folk æter osundt nær det finns SÅÅÅÅÅÅ massa god sund och lættlagad mat...men jaja alla tar sina egna val!! Det ænda som provoserar mig ær att dom samma personerna går runt och klagar att dom har endel kg før mkt....go figure...!!!! Køte æven jordgubbar till dessert men blev så mætt så dom får jag ta senare!! Detta ær dagsformen 9 vecker efter GP..!! Ha en suuper kvæll!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar