tisdag 26 juli 2011

Blandade känslor!!


På fredagen fick jag gå tidigare från jobbet för att hinna packa och fixa innan jag skulle flyga hem till Sverige på lördag morgon!! Gledet mig såååå masser till 3 veckers ferie men så hände det otänkbara och hela kvällen blev jag sittande i chock och följa med på denna otroligt tragiska händelsen!! Så det va svårt att glede sig till ferie!! Men kom mig till slut hem till mamma och pappa som va väldigt gott!!! Men som sagt är det med blandade känslor jag är i Sverige när jag så gärna skulle vart hemma i Norge och gi min stötte,men tänder ett ljus varje kväll!! Jag och mamma va inne i stan igår och handla kosttillskott och lite kläder och en ny väska så det va nice med ett lite hygglig avbreck i alla ledsamheter!! Körde rygg/bröst igår och är sååååå stöl i ryggen idag...!! Idag ska jag in till stan och köra armar/mage så det blir kul!! Åt en supergod lunch igår med fullkorns tortilla,kalkonpålegg,sallad och creamcheese!! Och frukost idag filmjölk,musli och jordgubbar!! Skickar en stooor tröst kram till alla därute!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar