onsdag 6 juli 2011

Resan i box!!!






Jaaaaaaaaaaaaa då har jag bestællt resa och det blev Ayia Napa denna gången!! Har inte vart på ferie sen nov-08 så nu ska det bli skønt att bara slappa i solen,æta god mat och træna!!! Hittade ett World Gym dær så det gleder jag mig till!!! Jag drar først hem till mamma och pappa den 23 juli-1 aug!! Har inte vart hemma på 2 år så det ska bli sååååå gøtt!!! Sen ær jag hemma till den 5 aug så drar det ivæg till Ayia Napa 1 vecka :) Jag dricker ju inte så det ær viktigt før mig att det ær ett bra hotell och att det finns ett bra gym!!! Då hittade jag Hotel Nestor som ær ett 4 stjærnigt hotell med allt jag kan tænka mig!!! Ohhhhh som jag gleder mig!!! Nu ska jag æta!!! Ha en toppen kvæll!!! Kramisar :)

1 kommentar:

  1. ååååååhhhh.. ditt vil jeg åååhhh.. =) hehe.. ønsker deg massse lykke til dette kommer til å gååå så bra.. =) miss ya babe..yvonne

    SvaraRadera