torsdag 21 juli 2011

Økad styrka och 1 dag till ferie !!!




Jag ær ganska øverraskad øver hur mkt jag økat i styrka efter mitt 7 ukers trænings program!! Vill tro det ær vartfall en økning på 20% så detta blir spænnande framåt och se hur det går??? Gleder mig redan till att komma mig på scenen på NM 2012 førhoppningsvis med mer muskler och endel mer erfarenhet æn sist!!! Nu ær det bara 1 kort dag på jobbet så ær det FERIE...ohhh ska bli sååå kul att komma hem till mamma och pappa och æven dra till Ayia Napa i 1 vecka!!! Kommer att ha full træning i ferien både hemma i Sverige och i Cypern så ingen vila på denna dama..!! Hoppas alla njuter kvællen!! Kramisar ;)

1 kommentar:

  1. Så heldig du er vennen som skal reise litt vekk å kose deg masse =) flinka jenta som trener hver dag, gleder meg masse til å se deg igjen nå, og se forandringene på kroppen din.. blir spennnende =) stoooor klem fra yvonne miss ya babe

    SvaraRadera