lördag 16 juli 2011

Nedtelling!!




Ohh nu ær det bara 6 dagar till min 3 veckers ferie!! Ska først hem till Sverige(Skutskær)har inte vart hemma på 2 år så det ær på tiden!!Hemma finns en av Sveriges længsta sandstrænder så dit ska jag och sola!! Starta ett nytt TUNGT træningsprogram på måndag...ahhh det va DIGG att træna tungt igen!! Men jag ær sååååååååååååååå støl nu pluss att jag drog på mig en strekk i h.arm igår så jag måtte avsluta passet efter 2 øvn...argh!! Idag har jag ben,gleder mig inte direkt men må bara gjenomføras!!! Idag ska jag på bikinijakt...må ju ha en ny en nær jag ska till Ayina Napa,hehe!!! Jag hitta ett World Gym som ligger 600 m från hotellet så d ska bli kul att træna dær 1 vecka!! Kommer att ta massa bilder såklart!!! Nej nu måste jag komma igång hær!!! Ha en toppen lørdag!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar