lördag 7 juli 2012

Diet!!

Ja sorry nu har jag vart superslapp på blogging men ska skærpa mig!!! Har nu vart på diet i 2 uker snart och droppa 0,7 førsta veckan och 0,8 denna veckan så allt går knall!!! Ser redan att formen kommer sig och d ær morro!!! Sliter fortsatt litt med axeln men d går bættre!! Kænner jag blir lite rastløs på helgerna då jag ær van att jobba i baren men d ær digg att inte ha nåt planlagt!!! Har inga planer ikvæll så kanske d blir en liten kvællscardio?? Va ær planerna dina i helgen ??? Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. uke to?? Heldige du.... Uke 8 her..... Du som har gjort dette før, kan du ikke skrive ett lite innlegg om hva man kan bruke som motivasjon for trening, diett osv under en konk.diett?
    Du ser jo allerede kjempe bra ut da :D Når er det du skal still?
    Kvelden her blir fyldt med flytting til ny leilighet :)

    SvaraRadera
  2. Hej hopp!! Hehe jag har vældigt høg førbrænning och ska inte ner så massa 5-6 kg så detta blir spænnande!! Førsta konken ær den 29 sept och så NM 6 okt!! Tusen tack och mitt næsta inlægg ska jag skriva lite om d!!! Lycka till med flyttningen !! Kramisar :)

    SvaraRadera