söndag 29 juli 2012

I min ipod och spisedag!!

Tænkte jag skulle dela med mig vad jag har i min ipod nær jag trænar!! Musik ær EXTREMT viktigt før mig på træning!! och jag MÅSTE ha d yungt och hardcore dvs metal!! Har lyssnat på heavy sen jag va 10 år och havent looked back ever since!!! Skriver ner några av mina favoriter hær: 1. Emmure - Solar flare homicide 2. Real metal dubstep - Control alt 3. Blind guardian - Lost in the twillight hall 4. Arch enemy - My apocalypse 5. Artic monkeys - R U mine 6. Aspherium - The revalator (hela albumet ær helt konge) 7. Bloodbath - Like fire 8. Fear factory - linchpin 9. Hatebreed - everyone bleeds now 10. Hed PE - raise hell 11. Lamb of god - the number six 12. Trigger void - lazarus 13. Meshuggah - bleed 14. My downfall - wake up 15. Necro ft Jamey Jasta - Push it to the limit Ja dær ær ett smakprov på va jag lyssnar på!!! Har haft oppkarbingsdag idag och d ær såå digg att få fylla på och få lite extra tryck!!! Va har du på din ipod??? Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar