söndag 15 juli 2012

Lite om motivation!!

Fick en fråga om att skriva lite om vad som motiverar mig på træning och under diet!! Før mig så ær d enkelt før jag ÆLSKAR att træna och gleder mig som en unge till varje træningspass(næstan alltid) men man har ju såklart tunga dagar!!! Jag ser endel på bilder som jag har lagrat på pc:n och visualiserar endel både innan och under træning!! Jobbade som golfinstruktør i 9 år och då jobbade jag mkt med visualisering med juniorne och æven under mitt eget spel!!! Motivation i sig sjælv att se att man kan forma kroppen sin som man vill men d kræver ju såklart massa displin och planlegging med mat!! Preparation is key!!!! Detta ær min andra konkuranse diet och hade en bra diet sist med massa energi och bra humør!! Nu har jag vart på diet i 3 uker och har droppet 2,4 kg så nu får jag se va Geir sæjer på næsta formcheck??? Har haft en dag som jag va hungrig på men då ær d bara att fokusera på målet och blocka ut negativa tankar!!! Ligger ganska lågt på mat så tænker att jag antagligen kommer att få en spisedag eller litt mer mat snart!! Så detta blir toppers,gleder mig till slutresultatet och det har jag också visualiserat MÅÅÅÅNGA GGR,hehe!!! En liten formbild från dagens axelpass!! Detta ær mig och mina tankar kring motivation!!! Va har ni før erfarenheter???? Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Takk for flott post Pia =) For oss ferskinger er det gullverdt å ha slike som deg, som vil dele, det motiverer masse =D
    Kjempe fin form på deg nå :) Gleder meg til å se deg på scenen i høst :D

    SvaraRadera
  2. Ohh bara hygglig Merethe :) Ær ju inte direkt så gammal i gamet sjælv men har vart igenom d en gång och d ær extremt lærorikt och man lær sig mkt om kroppen och viljestyrkan får man satt på prøve!! Bara morro att kunna inspirera och dela erfarenheterna sina!! Stå på :)
    Kramisar ;)

    SvaraRadera