onsdag 4 november 2009

Ben økt!!!



Ja då har jag kørt ben idag...offf støl ja!!! men d ær min størsta svaghet och har masser att bygga dær..!! Nytt program idag:
Knebøj i smith(djupa) 4x12

Benpress smal 3x8

Stiftlegg 3x8

Sittande lårcurl 6x8 (30 sek intervaller)

Sittande tåhev 4x12
Jag har dom sista 3 månaderna provat att øvertala mig sjælv att ben ær kul och det går bættre nu,men det har vart en mental sperre pga skader i knæn och endel streck i lår..!! men jag har starta vældigt lugnt och hoppas att undgå skader i framtiden!! Ha en kvæll med inslag av mjølksyra!! Kramisar :)

2 kommentarer:

  1. SÅ flink du er, jeg sliter å med mine bein og få dem markert, er overhode ikke lett når de sammler sååå mye vann i låra merkelig nok, blir blåst opp. uff hater å jobbe med lår og rumpe ikke gøy hehe.. =) håper du har hatt en super fin dag. flink du er med maten å =) stoor klem =)

    SvaraRadera
  2. Sliter inte med att få dom markert men jag har så lååånga och smala ben så det kommer att ta tid att bygga massa..men men det ær bara att stå på!!! Ha en knall kvæll!!! Kramisar :)

    SvaraRadera