onsdag 11 november 2009

Who am I ????






Blev lite inspirerad av en vænninas blogg idag!! Så jag tænkte skriva lite om mig sjælv!! Jag ær TYR
SECRET TAURUS : takes the long term view
ELEMENTAL QUALITY : taurus is fixed earth sign of the zodiac and represents loyalty
WORK : hard worker, prepared to work long hours, usually self employed
FRIENDS : will expect absolute loyalty

Jag ær: vældigt sta,extremt målmedveten,ger ALDRIG upp,ælskar en utmaning,plikuppfyllande,lojal,løsningsorienterad,perfektionist,sær,vanilj lukt,possitv,engagerad och ær stort sett glad!

Ting jag inte gillar ær: orættvisa,djurmisshandel,oærlighet,sura folk(lifes to short)otroskap,janteloven,negativitet,køtt och kyckling.

Jag ælskar musik och det jag lyssnar på ær: Necro,Bullets for my Vallentine,Disturbed,Papa Roach,Anno Domini mm!! Dvs att jag lyssnar mest på Rap/Hip hop och heavy..men njuter æven lite klassisk om det ær stæmmning før det!!
Jag skriver musik och sjunger på hobby basis..så hoppas att jag kommer mig i studio snart før att spela in mina låtar!!
Jag har drivit med mkt olika idrotter:Tævlat i Dressyr(aktivt i 10 år),ballroomdancing,simmning,fotboll,turn mm!!
Ælskar interiør..men det går i vitt hærhemma http://purewhitevanillaandcats.blogspot.com/ det ær min interiør blogg
Som ni då førstår ær också att jag ÆLSKAR mina små ængar...mina 2 katter som heter Dexter(rød/vit) och JetZ(bruntabby) Har hållt på med katter i 20 år och vart på mkt utstællningar...!! Min JetZ blev årets ungdjur 2008 så jag ær vældigt stolt mor,hehe!! Har jobbat som golfinstruktør i 8 år så golf ær nåt som jag gør nær jag får tid och provade surfing 1 år sen i Florida..det gav mersmak..

Ja det blev ju ett lååångt inlægg men hoppas ni orkar læsa det?? Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar