onsdag 25 november 2009

Insomnia!!




Ja alla har væl haft detta syndrom...sliter med att sova!! Blir alltid till att jag sover på soffan før dær sover jag inte så djupt och då kommer jag upp på morgonen..!!! Tror inte jag sovit i min sæng på 3 vecker nu!!! Idag sov jag 5 timmar och nær jag kom hem från jobbet så somna jag till i 5 min...heldigtvis ringde en vænnina och då vakna jag till igen!! Nær jag vakna tænkte shit jag har ben idag...!! men tack och lov før sockerfri Redbull..!! drog på træning och hade en døds bra benøkt,øka på alla øvelser så ja va ska man si....??? Dom gångerna man tror att det ska bli dritt så blir det knall...!! God works in mysterious ways :) Nu har jag ætit mat och sitter med min favoritkopp med svart kaffe...kan inte bli bættre!!! ha en kvæll med inslag av trøtthet..!!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar