måndag 30 november 2009

Lucia Pokalen!!



Ja det børjar dra ihop sig till Lucia Pokalen...gleder mig som en unge att dra och se på bra kroppar och få inspiration!! Jag drar på fredag efter jobbet.Har en vænnina som bor i G-borg så jag gleder mig till att se henne med,har inte sett varann på 2 år så detta blir en knall helg!! Ska bara se på lørdagen før det ær ju BF som ær mest spænnande att se på!! Men min vænnina hade lite kontakter så vi ska troligen på VIP festen efteråt...sweeeeet :)Har kørt brøst idag,bra pass...så gott att det børjar bli lite kontinuitet på træningen och inte bara drittpass pga sjukdom osv!! Ær det några fler hærinne som ska dra och se???? Vart kul att træffas om man ændå ær dær!!! Har precis ætit en tallrik med tomatsoppa med fullkorns makaroner och ægg...mums!!!! Ha en knall kvæll allihopa!!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar