torsdag 12 november 2009

Brøst stripe!!


Ja nu ligger jag hemma och ær sjuk..har vart dårlig sen i søndags..ær kvalm och har en mage som ær som en uppblåst ballong. Kænner mig lite bættre idag och planlægger att træna imorgon..!!! Hatar att inte få træna nær jag ska,blir grinig och lei...!!! Men ska till sverige på lørdag med 2 vænniner...gleeeeder mig masser till jentetur!!
Jag har fått ett nytt trænings program så jag hade brøst på måndagen!

Skråbænk 4x5
Peck deck 3x10
Skrå flyes 3x8
Cable cross høy 6x8 (30 sek intervaller)
Måste skriva om brøst stripen i mitten,jag tycker den ær såååååååååå sexy och jobbar hårt før att få den så synlig som møjligt!! Gleder mig till træning imorgon och en koz jentetur i helgen!! Ha en knall dag!!

8 kommentarer:

  1. Bra bilde:)
    Får håpe du blir fort frisk!!
    God tur til helgen:)

    Hanne

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Hanne!! ja du vet ju sjælv va arg man blir nær man inte kommer sig på træning!!! Hoppas du hade en fin økt på Haralds??!! Skulle gærna tatt en tur dit en dag bara før att få lite inspiration och mimre litt..trænande ju dær i 92-94!!! Ha en flott kvæll!! Kramisar ;)

    SvaraRadera
  3. Se her ja, ser utrolig bra ut, kjedelig å bli syk. =( håper du kommer deg fort i form igjen snart =) stå på =)

    SvaraRadera
  4. Tack snælla du!!! Hoppas du har det fint?? Ja uff HATAR och inte få træna bli helt kokko..!! Men hoppas jag kan ta både ben och rygg imorgon och så træna bicpes,triceps mage på søndag..så hoppar jag øver skuldrer før jag sliter med v.skulder..har gjort d i 5 v nu :(
    Stå på nu Yvonne..gleder mig till at se dig på scenen!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera
  5. Takk søte deg =) du er jo så god å snill, flink er du, god bedring. bli frisk =) Klemmer =)

    SvaraRadera
  6. TAkk så mye, uff godt å høre det er flere som har hatt samme, sitvasjon er ikke mye gøy. Men det skal vel ikke være så fryktelig vanskelig å finne noe jobb får vi håpe.? =) får bare jobbe seg videre og finne akuttløsninger =) takk for komplemange. håper du får en utrolig fin helg å koos deg masse =) stooOOOoor klem =)

    SvaraRadera
  7. -wow- kjempe bra! La deg til på min blogg også, håper det går bra =)

    Stå på!! =)

    Marthe

    SvaraRadera
  8. Hej Marte!!! Tuuusen tack ja bara koz att bli kjend men nya mænniskor..och speciellt dom som førstår vad vi håller på med,hihi!! Inte många runt mig som førstår vad jag håller på med!!! Føljer med din blogg med...knall bra form ja...!!! Vi blogges...!! Pia :)

    SvaraRadera