söndag 13 mars 2011

Knall helg!!!





Jupps då va helgen slut,det går allt før fort...!! Fick en god trænings økt på fredag och så ær det ju helt konge på tv på fredagar så soffan ær bankers!! Upp på lørdagen och åt samma frukost som vanligt bara med puffat ris i skummet kultur mjølken min før att øka litt på karben!! Sen bar d ivæg till Veitvet och Galaxy gym dær jag møtte Nina Furuseth før att ha posserings træning!!! Otroligt lærorikt och spænnande att få prata och få råd och tips av Nina før en otroligt flink och hygglig jente!!! Så nu ær det bara att øva øva øva!!!Fick mig ett riktigt bra armpass på Bislett fitness express!! Gleder mig max till att komma mig på scenen!! Fick spist lite kokosbollar,hemlagad pizza(som smakte crapp,hehe)protein chokolade och litt smågott(1:a gången på 5 vecker) Så nu gleder jag mig till ny vecka med fasta diet rutiner igen!!! Ha en super kvæll!!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Flink du er vennen min sin .. stååå på wooohoo.. heier på deg snuppa =) gid

    SvaraRadera
  2. Tusen tack!!! D nærmar sig ja...weeeeeeeeee!!! Massa glad i dig søta!! <3

    SvaraRadera