tisdag 29 mars 2011

Kroppen ær rar!!!



Ja det ær ibland omøjligt att prova att førstå hur kroppen fungerar!!?? Jag har haft endel uppblåst mage på dieten och det kommer och går!! Har provar att inte æta så mkt olika saker før att inte strula till det før magen!!! Igår såg det ut som jag va gravid hela dagen och imorse så vakna jag torr och fin...hæææærlig kænsla!!!!!!!!!! Så det ær bara att prova och erfare i prosessen och ta med sig det till næsta diet!!! Va ær era erfaringer????
Ha en knall kvæll??? Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Bare pass på å ikke bli oppblåst på sene dagen den er utrolig kjip.. =)pass deg for ting du blir oppblåst av da vennen =) stå på flink er du altså ..heier deg fram over.. ikke lenge igjen så stå på =) miss ya =) love

    SvaraRadera
  2. Nej jag vet...!! Ska prova på det!!! Ja fortsatt går det bra men kænner av och till att jag ær hungrig men men det ær bara att va fokuserad så går det bra!!! Puss på dig och miss u2!! LOVE <3

    SvaraRadera