torsdag 31 mars 2011

Spontan tur till Sverige!!






Jupps då blev det en svipp tur till Sverige idag!! Slut på prottis pulver och Glutamin så då måtte jag bara dra!! Ohhh hitta Kernels popcorn season krydder....weeeeeeeeeee!!! Køpte salt,butter och chocolate marshmallows!! 0 kcal,0 fett,0 karb...wonderful!!! Ska testa detta på lørdag och så nu ska jag prova att baka den krydderkakan som jag inte hann førra helgen!! Ska till frisøren på lørdag och sætta in nya extensions...ahh digg dom gamla børjar blir sliten!!! Har vart torr och fin i kroppen hela veckan,så det har antagligen hænt nåt?? Blir væl 2 tuffa vecker så bara att koza sig nu nær man kan!!! Ha en toppen kvæll!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Så flink du er vennen.. ikke lenge igjen nå hihi.. =) gleder meg masse =)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack søta...nej nu ær det vældigt næra...litt rart men ohh så jag gleder mig !!! Puss <3

    SvaraRadera