lördag 19 mars 2011

Spisedag och formen!!!





Ja då va det lørdag och då ær det spisedag igen!! Det ær sååå mærkligt før nær lørdagen kommer så har jag liksom inte lust på det jag drømt om i veckan...hmmm!! Men åt protein pannkaker med hallon och 70% chokladdryss på,det va gott men klara bara 2 st små pannkaker!! Magsæcken min har seriøst blivit mindre och blir vældigt fort mætt!! Har vart lite vannete i formen sista 2 veckerna så det ær inte kul men hoppas ju det ordnar sig till konken da...!!!??? Har trent armar idag och det vart ett riktigt bra pass!! Måste sæja att jag ær øverraskad øver min energi under dieten...har inget att klaga på,kør på som vanligt på gymmet och inte så speciellt stor skillnad från nær jag æter vanligt varken på energin eller styrke!! Har heller inte tatt av på spisedagarna mina heller bara ætit litt prottis choklad och kokkosbollar,hemlagad pizza 2 ggr som smaka crapp så idag vet jag inte va jag ska æta??? Lægger med några form bilder 28 dar kvar!! ha en toppen kvæll!! Kramisar ;)

3 kommentarer:

  1. Veldig pene skuldre på deg! Ikke lenge igjen nå - stå på! :)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Therese!!! ja bara att kriga på helt in...gleder mig max nu!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera
  3. så bra du ser ut nå vennen gleder meg masse å se deg stråle på senen =) blir såå bra mål å bare komme seg ut på senen og smile så alle kan se deg på lannnng avstand =) gid vennen gi full gass... =)yvonne

    SvaraRadera