onsdag 7 mars 2012

Besøk 2 och træning!!






Ja då har jag vart på 2:a besøket och diskuterat længe och væl fram till en plan som startar imorgon med 3 fyllinger,bleking och dra ut en tand och sen prata om min bro som ska fixas!! Træningen hær går knallbra och Flex gym ær helt konge!!!Tog sol efter træningen men nejda hær ska man inte slappa och ligga nej,stå i solariet faktiskt,hehe men det va bara 5 min!! Ska ta en trænings fri dag imorgon,ska vara hos tandlækaren 12.30 så ska jag førsøka hitta en stor matbutik,herregud va jag saknar cottage cheese,mager kesam,havregryn ja allt!! Men imorgon så måååå jag hitta nåt bættre æn lokalbutiken hær dær utvalet ær LITET!!! Hær kør dom på med fyrkantiga riskaker,hehe!! Køpte nåt som heter Manna från Scitec,d ær en form før grøt/prottis med chokladsmak så det blir frukost imorra !! Gleder mig till att komma igång imorgon med detta tandprojektet!!! Ha en toppen kvæll!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar