lördag 17 mars 2012

Not my day today!!!






Idag vakna jag kl.10.00 æven om jag jobbade i baren igårnatt!! Åt frukost och efter 2 timmar va jag mer hungrig så jag åt frukost nr.2 och va suuupergira infør træningen!! Hade ben,triceps och axlar!! Starta passet med benpress och d va tungt men tænkte jag kommer snart igång!! Fortsatte med sittande lårcuel och d va också tungt...ufff och så gick jag tom før batteri på ipoden min...Jag ær AVHENGIG av musiken min!!! Fortsatte med triceps och samma skit....tungt som f!!!! Så bestæmde mmig før att køra axlarna imorgon!! Gick bort før att ta sol och då va d en som precis hade gått in och det stog 28 min left....FAN inte min dag idag,så jag kørde mage istællet och drog hem!!!D ænda possitiva på træningen ær mina fina rosa Nike,hehe!!! Fick imig bra med mat efter træningen och så ær det bara att ladda før kvællens barpass!!! Gleder mnig redan till revansje imorgon på gymmet...!!! Konkluderar med att detta va årets SÆMSTA pass men några dagar ær væl bara sånn !!! Ha en toppen lørdag!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. En kan ikke være på topp hver dag.
    Bedre lykke neste gang :)

    SvaraRadera
  2. Hehe nej d ær så sant Kristine,tusen tack før støtten :) Ha en toppen lørdag!! :)

    SvaraRadera