tisdag 6 mars 2012

Plan B och træning i Budapest!!






Då har jag vart hær i 2 dar och igår hade jag mitt førsta besøk hos tandlækaren och dom fastslog att fasetter ville inte se bra ut så då mena han att jag måtte gå med regulering i 1,5 år...yeah right heeelt oaktuellt så vi provade att komma fram till fler løsningar och det ær att lage en bro,dvs att jag måste dra ut en tand,men d ær helt ok før mig,men han va skeptiskt till att dra ut en frisk tand!! Så imorgon ska jag dit på en ny check och se hur tandavtrycket blev och ev hur det kommer att se ut med en bro!! Jag hoppas det blir d!! Har vartfall haft 2 riktigt bra trænings økter på Flex gym så d ær ju alltid nåt!! Måste erkænna att jag vart ganska deppig idag och bara legat hemma och sett på film!! Idag hade jag ben,triceps och axlar!! blev en knall økt så nu ær det mat...eller d jag hitta av mat i nærbutiken!! Fullkorns pasta,fiskpinnar,pastasås,løk och gurka,yougert,bananer,och havregryn...tror jag??? hehe!! Imorgon efter jag vart hos tandlækaren ska jag hitta en matbutik med lite større utvalg!! Nu ær d mat och film på pc:n!!! Gleder/gruer mig litt till imorgon!!!
Ha en toppen kvæll!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar