torsdag 8 mars 2012

Litt rædd va jag!!!




Ja då sitter jag hær med omtrent heeela ansiktet bedøvat,men idag blev mkt gjort!! Starta med att dra ut min ena framtand...hmm kænde att jag va lite rædd inte pga smærtan men bara tanken att ta ut en framtand va ganska skummelt!! Men min tandlækare va suuuper flink och han va vældigt førsiktig!! Kænde ingenting men d va ju som att ha hela teamet Byggmester Bob i munn,hehe!! Lyden va ganska hæftig kan man si men d gick super bra!! Har æven fyllt 2 tænder,dragit ut en tand længst bak som inte gjorde nån nytta!!Har æven fått min tillfælliga bro som jag ska ha till tisdag då dom sætter in en ny longterm bro som ska bytas ut om 3 månader!! Då ska den permanenta bron in!!! Imorgon ær d blekning!! Så just nu sitter jag och væntar på att bedøvningen ska førsvinna så jag kan æta och dricka,gjorde ett førsøk att dricka men det va ganska vrient hehe!! Lægger ut ett føre/efter bilde men detta ær inte riktig færg på tænderna pga att blekningen sker imorgon + att halva tryne ær ju bedøvat!!! Ha en toppen kvæll allihopa!! Kramisar en vældig happy Pia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar