lördag 10 mars 2012

Træning och shopping!!






Idag satt jag ute på balkongen min och koza mig i solen,hærligt væder idag så møtte jag Gro Anita på Flex kl.14.30,kørde ben och biceps idag!! blev ett riktigt bra pass,speciellt benen!!! Sen drog vi på ett shoppingsenter som hette Mamut och d va stooooort 5 etager så vi gick faktiskt vilse dærinne hehe!!! Men jag fick køpt ett par jeans, dom satt som ett skudd fick æven køpt en t-shirt och 2 nya smycken till min navel piercing!! Jeans,t-shirt och 2 smycken kom på 450 kr....ær det mulig!! det ær vældigt billigt hær och kunde køpt massa mer men må ju tænka litt på ekonomin før denna tandferien kostar ju endel!!! Men ær suuuuper happy med inkøpen!! Nu ska jag bara sætta mig i soffan och njuta med mat,tv och tænda ljus!! Ha en toppen lørdag allihopa!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar