onsdag 3 oktober 2012

Fotoshoot och 2 days out!!

Ja d drar sig till...ohh nu gleder jag mig!! Deta ær ju liksom huvudmålet som jag jobbat før i 1,5 år!! Ska ha fotoshoot med flinkeste Jon A Klasbu idag så d gleder jag mig till!!! Har blitt i vældigt mkt bættre form æn i Trondheim så blir spænande att se hur d kommer att bli till slut?? Gleder mig vældigt till NM men d ska bli gott att bli færdig och kunna vara spontan,inte æta efter klockan,va litt mer social och vara litt mer Pia ;) Vakna såklart 04.53 idag och då va d bara att stå opp!! Duschat,barbert mig och slappa med levande lys!! Jag gleder mig till att baka igen,har endel recept i huvet som jag ska testa ut d blir morro!! Møtte snuppa mi Linda Jensen igår i Oslo så vi fick tatt en kaffe,och så fick jag en fin gave....tusen tack Linda GID ;)Och så klarte jag inte att motstå fristelsen ,jag køpte camotrænigns byxerna från Better bodies!!! Nej nu ska jag lægga mig och slappa litt innan jag må i butiken och køpa litt staæsch till shooten!!! Ha det bæst!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar