tisdag 9 oktober 2012

Næsta mål: NM 2014!!

Då va konkuranserna før denna gången øver!! D blir lite antiklimax på nåt sætt,pløtsligt så ær d ingen diet och vanliga rutiner igen,allt man jobbat før har man fått vist fram!! Jag va inte førnøjd med formen i Trondheim men stevnet va helt fantastiskt æven om jag inte kom till finalen!! Formen på NM dæremot va jag vældigt førnøjd med,droppa 2 kg och kom i den formen jag ville!! Kom inte till finalen på NM heller men då ær jag inte bra nog och då ær d bara att jobba hårdare!! Nu bretter jag opp armarna och ska BYGGA MYE mer massa och næsta mål ær NM 2014!!! Gleder mig som en unge att børja køra tungt igen och bygga ett par solida ben och mer øverkropp!! Vill æven tacka Linda Jensen som vart en super støtte hela vægen,æven Lill Nikolaisen som jag trent sammen med och haft många hygglige dagar sammen med!! Och sjælvklart mor och far som alltid støtter mig oansett va!!! FB vænner ær obeskrivligt viktigt och sætter enorm pris på fina ord,stød och pepp under hela dieten!!! Och sist men inte minst min coach Geir Borgan Paulsen,utan hans kunnskap hade detta inte gått!! Så tuuusen tack till alla som haft ett finger med i spelet under denna perioden!!! Nu gleder jag mig till att vara lite mer spontan,och lite mer Pia!! Nu ska d bygges och d gleder jag mig till!! Stooooor kram till er ALLA!!!

2 kommentarer:

  1. Ønsker deg lykke til og med din ståpåvilje og drivkraft blir det bra å bruke et par år på å bygge seg opp, jeg har tro på deg Pia:)

    SvaraRadera
  2. Tuuusen tack snuppa!! Ger mig aldrig och har noen mål inni huvet som ska realiseras!! Ja behøver 2 år på att bygga nu !!! Lycka till i Madrid!! Kramisar ;)

    SvaraRadera