onsdag 10 oktober 2012

Home made proteinbars!!

Æntligen fick jag testa proteinbarene som jag tænkt på hela dieten,hehe!! Gør så hær: Krossa 3 riskaker i en skål Ta 3 ss peanutsmør som du smælter i micron och hæll øver riskakerna Lag 3 små barer i en liten form Ta 2 scoops med valfri whey protein pulver(jag brukte Optimums mint/choklad) Hæll litt vann i så d blir en kladdig konsistens Hæll det øver barene och in i frysern i ca:L 30 min Enjoy :) D blev d proteinpannkaker till kvælls med choklad dip men den ær inte speciellt god så testa caramel dippen istællet,d ær helt okej men favoriten ær ju friske bær och ev sukkrinmelis!! Fick pakke från iherb idag med caramelldip oc vaniljkaffen min,ahhh!!! Om ni testar att lage barerne ge mig tillbakemld va ni tycker!!! Ha d bæst!!!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar