söndag 14 oktober 2012

Træningsfri helg och blanke ark!!

Har kænnt att kroppen behøvt vila sig så jag har haft træningsfri i helgen,och d passa bra nær jag har jobbat i baren i helgen!! Har levt i socker coma hela veckan men kænner nu att jag børjar komma tillbaks till mig sjælv,ahhh digg!! Har baka lavkarbo brød idag,d va gott och mættande!! Ælskar søndagar nær man hør att d smattrar på rutan av regnet!! Goo tofflerna mina, pledd,ny kaffekopp och sløving framfør tv:n!! Imorgon ærjag tillbaks till vanliga rutiner och gott ær d!! Matboxer ær klara och frukosten ær preppa!! Ska børja med en 5 splitt imorra så gleder mig till att kunna køra lite tyngre!! Kommer att køra 1 vecka tungtoch 1 vecka lætt før at chokera kroppen mest mulig!!! Vill i samma slængen passa på att gratulera en helt fab insats av alla norrmæn i Madrid!! Stoor kram från mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar