tisdag 23 oktober 2012

Smoothies och makeover!!!

Igårkvæll så prova jag 2 smoothies som blev super goda så lægger med recepten hær!! Ta 2 dl frossne bringebær,1 scoop Optimum strawberry/banana,en halv banan,litt extra lett melk!! Kør d i blendern så har du en super digg protein smoothie!!! Laga en till då tog jag 1 scoop choklate/peanut protein,1 ss peanutsmør,en halv banan,3-4 isbitar och lite extra lett melk,kør i blendern!! Vældig goda och enkla bægge 2!!! Idag køpte jag en komode till badet,har vart så rotete med massa loations,sminke som blir liggande framme!!! Jag ær væl over snittet ryddig och hatar rot så nu blev d vældigt fint och ryddigt inne på badet + att jag fick kasta endel nær jag rydda!! Men det ska sies att jag slet med att skruva ihop denna flotte komoden,men efter endel fan...dritt och jævla skit komode så kom jag imål,hehe!!! Ha en kvæll med inslag av ryddighet både i hem och munn!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar