onsdag 24 oktober 2012

Nya matprojekt!!!

Jepps idag prova jag ett nytt recept på prottis pannkaker!! Ta 1 scoop protein pulver(jag brukte Optimums strawberry/banana) 1 ægg 1 æggvita 1 tsk fiberhusk 1 tsk sukkrin(jag brukte sukkrinmelis,va tom før sukkrin) 100 g mager vanilje kesam 4 droppar stevia vanilj Mixa allt gott och stek(jag bruker Pam spray) Fick 3 pannkaker av detta!! Så ska jag prova att laga sund fritert kyckling Ta 200 g kyckling och lag strimmler Håll upp 60 g havregryn i en påse Hæll dina favoritkrydder i påse med gryn(jag brukte vitløk/urter,vitløkspulver,grillkydder med chili och vanlig grillkrydda) lægg kycklingbitar i påsen och rist tll kycklingen ær dekket. Lægg kycklingen i en form och stek i ugnen ca: 30 min på 180 grader Jag lagde en med BBQ glaze och en naturell!! Vet inte hur kycklingen blir før den ær i ugnen!!! Koz dere !!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar