tisdag 2 mars 2010

Bli frisk!!





Ja då har jag vart och fått massage igen,denna gången kom kiropraktor Elisabeth Pedersen in før att se om det va nån låsning som hade samband med min axel skada och det va det. Jag hade defenitivt en låsning i ryggen och ska nu gå och få bryta upp den till veckan!! Har nu vart sjukskriven sen onsdag førra veckan och ska på jobb igen på torsdag!!Tar mina sista Voltaren tabletter idag!! Hoppas inte detta sætter mig tillbaks så långt att jag inte kan stælla till våren 2011 men om det gør det så får jag bara vænta till høsten och satsa på Stavanger och NM!! Men d possitiva med det ær ju att jag hinner bygga mkt mer massa på mina giraffben så det ær ju bra!! Men hoppas såklart att jag ær klar till Sandefjord och GP!! Time will tell???!!!! Nu ska jag færga håret och læsa igenom rammaplanen før barnahager!! Ha en knall dag i solen!!! Kramisar :)

5 kommentarer:

  1. Du kommer til å klare å stille innen 2011 slapp helt av det er ikke vits å stresse kroppen alt nå da jobber den bare i mot deg. Det har jeg vertfall lert av min kropp og ta det med ro da bygger du mer og husk å sove mer da gror du ennå bedere =0) du får bare jobbe deg oppover snuppa går så bra så =) stolt av deg =)kram =)

    SvaraRadera
  2. Ohhh tusen tack søta!!! Har haft lite tunga dagar med massa tankar som flaxar omkring i huvet!!! Men jag får bara bruke tid och se hur det går??? Stælla ska jag få till i 2011 men om det blir vår eller høst det får kroppen bestæmma!!! Hoppas allt ær bra vænnen!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera
  3. Klart att du kommer kunna satsta redan 2011, bara att träna smart låta axeln få den vila den behöver nu, och det vet jag att du kommer att göra för du är en smart tjej;)
    hoppas du får en kanondag!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hei du:)

    Håper formen din kommer seg fort.
    Jeg tror vi alle får både oppturer og nedturer?? Jeg har vært litt nede i en bølgedal, men begynner såvidt å øyne håp igjen:)
    Stå på, dette klarer du uten tvil. Jeg ser stor fremgang:)
    Klemmer

    SvaraRadera
  5. Erika: Tusen tack gobiten!! Ja jag har lært min læxa nu..!!! Skulle ju såklart gått med detta nær det skedde...!! Men måste se på detta med possitiva øgon och tænka att benen blir bættre av denna prosess..!!! Ha en knall dag sjælv!! Kramisar :)
    Hanne: Tusen tack vænnen!! Alltid gott att få støtte hærinne..!! Dom flesta går ju igen upp och ner perioder så tack igen!!! Så gott att du børjar se ljuset i tunneln da!!! Kramisar :)

    SvaraRadera