måndag 8 mars 2010

Helg i Gøteborg!!





Ja då har jag vart i Gøteborg i helgen och besøkt min vænnina Karin!! D va mysigt som vanligt!! På lørdagen så va vi på gymmet kl.10.00 och sen solade vi lite!!! Hade middag på kvællen med ett vænnepar och hennes lillasyster!!Dom hade køpt en stoooooooor skål med smågodis dær blev jag stående hela kvællen hehe!! Men har ju spisedag på lørdagar så då va det bara att hugga inpå!! På søndag så hade jag bokad tid hos frisørn før att sætta i nya extensions!! http://frisscarro.se/ gå gærna in på hennes sida hon ær suuuuperduktig och fixar håret før ganska många fitnesstjejer så ska ni fixa håret så kan jag starkt rekomendera henne,otroligt gullig tjej och inte minst billig!!! Ja blev supernøjd och kommer att dra till henne och fixa mitt hår hædanefter!!! Sen va det bara att inse att helgen va øver och dax att åka hem!!Hoppas alla hade en lika fin helg som mig!! Kramisar :)

2 kommentarer:

  1. Vilken trevlig helg du ser ut att ha haft!:D
    Hur är det med axeln nu?
    Hoppas du får en bra dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej snygging!! Jag trænade triceps/biceps på lørdagen och nær jag kom hem så hade jag så ont att jag høll på att stryka med...tog stark medicin før att komma mig igenom kvælen,somna av på soffan kl.21.00..fan nu ær det inget kul!!! Kiropraktor imorgon før att se om det blir bættre???? Kænns skit mentalt att inte kunna førsvinna in i mitt træningsland varje dag..!!! Men måste prova att vara possitiv nu och inte deppa ihop!!! Men det ær fan inte lætt...!!! men ska køra ben och mage idag så får jag se hur det kænns?? Men ser væl ut som min debut blir høsten 2011...jaja kliver på scenen med bættre ben och mge...ændå en liten trøst!!! Ha en fin kvæll !!!! Kramisar :)

    SvaraRadera