onsdag 3 mars 2010

Min ælskade ø!!!






Idag har jag vart ute 1 timme i det fantastiska vædret!!! Ælskar solen och gleder mig till sommaren!!! Idag va det helt magiskt på min lilla ø(Jeløy) Så jag tog min kamera och traskade ut på en liten gångvæg/stig som leder till havet...heeeeeeeeeelt fantastiskt!!! Snøn glittrar som guld i solen och suset av havet i bakgrunden...!!! Nu sitter jag bara och njuter av dessa bilder och minnen jag fick på denna onsdag!! Ha en flott dag allihopa!!! Solig kram :)

2 kommentarer:

  1. Dette så utrolig deilig ut.. heldig du var som rakk å gå tur =) mens andre jobber livet av seg hehe.. =) men men.. du får stor kose deg =) klem

    SvaraRadera
  2. Tusen tack!!! Ja det va min sista dag på sjukskrivningen så då måtte jag bara ta mig en tur i detta fantastiska vædret!!! Ja du får stå på snuppa!!! Stooor kram ;)

    SvaraRadera