fredag 12 mars 2010

Glædjetårar och formbilder!!






Ja som ni kanske læst innan så har jag slitit med axlar och rygg en stund och har inte trænat øverkropp på 1 månad..snyft!! Men har vart och tagit massage och på torsdagen hos kiropraktor..det va en relegiøs/orgasmisk upplevelse!! Hon knæckte upp ryggen och nacken och efteråt va jag en ny mænniska..!! Ska ha nya timmar på mån och tors næsta vecka!!! Hon sa att jag æven skulle træna(inte tungt såklart)men det i sig sjælv ær ju såååå fantastiskt!!! Jag va så glad efter timmen att jag græt nær jag kørde till jobbet!!! Nu førstår jag vad otroligt viktig træningen ær før mig!! Att få plugga in min ipod och førsvinna i min egen værld!!! Så jag får se nær min debut blir?? Antagligen inte våren 2011 men NM till høsten så nu ær det bara att komma igång igen!! Viktigt att lyssna på kroppen och skynda långsamt!! Tog lite nya formbilder idag!! Ha en knall kvæll!!! Kramisar :)

4 kommentarer:

  1. Hey baby..
    Formen har holdt seg bra til tross for lite trening på overkroppen:) Skikkelig bra bredde på ryggen.
    Stå på.
    Klemmer

    SvaraRadera
  2. Tusen tack snuppa!! Har vart j...igt deppa och långt nere i kællaren...så førhoppningsvis ær den tunga perioden øver nu!!! Har du det bra??? Nær ska du stælla?? Blir nog høsten 2011 før mig...ræknar med att detta satt mig tillbaks ett halvt år!!! Men då kommer jag bættre førberedd!!! Måste alltid hitta nåt possitivt med allt!!! Ha en fin kvæll!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera
  3. Så bra at ryggen er på bedringens vei :-) Formen ser knallbra ut, synes jeg, kjempeflott rygg!

    Så kjedelig å bli satt tilbake så mye, jeg er veldig imponert over pågangsmotet ditt! Mange hadde gitt opp av mindre motgang enn det du har hatt :-) Kjør på, blir gøy å følge deg videre!

    SvaraRadera
  4. Tusen tack Anne!!! Ja det har vart en tuff period nu,men jag ger ALDRIG upp..!!Men jag får bara kriga vidare och tænka att nær jag debuterar så kommer jag bara att vara ænnu bættre både fysiskt och psykist!! Tack før støtten det betyder mer æn du tror!!! Kramisar :)

    SvaraRadera