onsdag 24 mars 2010

MR & ben!!






Ja då har jag æntligen fått tid før MR rønkten den 5 maj..!!! Ska bli gott att få svar på va som ær fel på kroppen min??? Men det går sakta men sækert framåt med behandling hos kiropraktor 2 ggr/v men har fortsatt ont och kan inte træna øverkroppen mer æn bara lætta vikter...some by the way SUCKS!!! Men ær bara att ha tålarmod och lyssna på kroppen!!! Vet ju nu inte nær min debut blir men hoppas på våren 2011 men det ser nog ut som jag får vænta till høsten 2011!!! Men ben får jag kørt så det gør jag 2 ggr/v så det ær ju vældigt possitivt då!! Lægger ut bilder av mina ben aug-09 och mina ben idag!!! Ha en knall kvæll!!! Kramisar :)

6 kommentarer:

  1. Hei.. Så bra at du får trena bena:) Ser utvikling:)
    Håper du blir fort bra..
    Ring og mas på den timen.. Tro meg, de som skriker høyest kommer først i køen når det gjelder helsevesenet:0
    God bedring.
    Klemmer

    SvaraRadera
  2. Tusen tack...ja det ær gøy nær man båder ser och kænner att man blir starkare..!!! Maxa på 3 øvningar iførrgår..!! Trodde jag kørde 200 kg på benpressen men så va det 220 kg hehe!!! D kom jag på igår så jaja...svimsete ja...hehe!!! Inte jag som bestællt det ær min kiropraktor så jag ær bara happy att jag fått timme jag!!! Hoppas du ha det bra??!!! Kramisar :)

    SvaraRadera
  3. hej tjejen skönt med MR så du ksan få reda på vad det är för fel.. håller tummarna. ska du till oslo den 17:e april?? vi åker nog dit :)
    kram

    SvaraRadera
  4. Hej snupps!!! Ja ska bli gøtt att få veta...inget værre æn att leva i ovissheten!!! Ja ska det såklart!!! Va kul då ses vi då ;) Hur mår du då?? Kramisar ;)

    SvaraRadera
  5. sååå flink du er.. bare å stå på, håper jeg blir nok deffa før jeg skal på senen. uff skummelt..:) men du får bare trene hardt å ikke gi deg...

    SvaraRadera
  6. Tusen tack søta!!! Hehe ja kan førstå att man blir lite stressa ang formen men detta kommer du att klara!!! Stå på!!! Kramisar :)

    SvaraRadera